Mediateca de Mar i biblioteca de Plaça

La mediateca

A l’entrada de l’edifici de Mar hi ha la Mediateca, un espai destinat a l’estudi i a la recerca d’informació per a tots aquells alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius que després de l’horari lectiu volen continuar treballant.

La mediateca és un lloc per llegir, consultar, treballar i fer recerca gaudint i investigant a través de material divers, amb qualsevol suport i sobre qualsevol tema. També és un espai que afavoreix el gust per la lectura lúdica i recreativa.

A la mediateca es vetlla pel foment de la lectura lúdica i de coneixement, per a l’adquisició de la competència digital i de recerca i s’orienta l’alumnat en l’ús dels recursos disponibles. A més,  s’adquireix tot tipus de material –sempre actualitzat i multidisciplinari— que es posa a disposició de tota la comunitat educativa.

L’horari de la mediateca és de dilluns a dijous de 9 a 1 del migdia i de 3 a 2/4 de 9 del vespre. Divendres obrim de 9 a 1 del migdia i de 3 a 6 de la tarda.

BLOG DE LA MEDIATECA

La biblioteca

La biblioteca és un espai històric de l’escola que es troba al tercer pis de l’edifici de Plaça. D’aquest espai, en poden gaudir els nens i nenes de grau mig i grau superior de primària (de 3r a 6è).

La biblioteca obre de dilluns a dijous de 5 a 6 de la tarda i els nens, un cop han acabat l’horari lectiu, poden anar a la biblioteca a fer deures, pintar, llegir o utilitzar els ordinadors  (alumnes de grau superior) per fer recerca d’informació.

És important que els alumnes de 3r i 4t de primària, si han de sortir abans d’acabar l’hora de biblioteca, portin un justificant dels pares o bé, que els pares els vinguin a recollir a l’escola.

D’altra banda, des de la biblioteca també s’ofereix el servei de préstec de llibres per fomentar la lectura i així gaudir d’una bona estona a casa.