SERVEI DE MENJADOR

Inscripció primària

Inscripció ESO

DINEM COM A CASA!

El servei de menjador comprèn tant l’alimentació de l’alumnat com l’atenció educativa durant el temps que hi ha entre la fi de l’horari lectiu del matí i l’inici de la tarda. La franja horària de menjador l’hem de considerar com un element més i imprescindible del projecte educatiu del centre. Una oportunitat diària per oferir una educació vivencial i un espai més on treballar l’educació integral del nostre alumnat, a nivell cultural, social, lúdic i d’hàbits.

menú del mes

CUINA PRÒPIA I MENJAR SALUDABLE

Des de l’escola gestionem i coordinem el servei de menjador a nivell d’inscripcions, baixes, modificacions, monitoratge, activitats i funcionament global i deleguem a l’empresa Aramark, la gestió i l’elaboració del menjar.

Aquesta empresa s’encarrega de confeccionar els menús mensuals amb l’equip de nutricionistes, de realitzar els controls d’higiene i qualitat, així com de gestionar tot el personal de cuina.

L’objectiu de l’escola i d’Aramark és contribuir en la millora de l’alimentació i la salut de les persones. I per això el què us oferim és:

• Producte local
  • Receptes de la terra
  • Personal format i amb experiència
  • Menús supervisats i valorats per dietistes nutricionistes experts
  • Dieta mediterrània
  • Controls de qualitat a través d’auditories i analítiques

Disposem d’una cuina totalment equipada i autosuficient per fer el menjar dels alumnes, seguint els menús que proposen els nutricionistes i dietistes de l’empresa Aramark, consensuats amb el responsable de menjador i el cuiner de l’escola.

FUNCIONAMENT DEL MENJADOR D’INFANTIL
FUNCIONAMENT DEL MENJADOR DE PRIMÀRIA
FUNCIONAMENT DEL MENJADOR D’ESO

FAQ’s

L’escola, amb el seu equip de monitors i monitores, pretén que durant l’estona del migdia els i les alumnes puguin gaudir d’un espai per poder menjar i conviure amb els companys i companyes treballant de manera sistemàtica, hàbits d’autonomia i socialització i també contemplar una estona pel descans. A cada edat el descans es manifesta de maneres diferents. En el cas dels més petits, els nens i nenes de p3, fan la migdiada després de dinar. També hi ha la possibilitat de fer activitats al migdia de caràcter lúdic (jocs de taula, pel·lícules, jocs dirigits, etc) així com jugar de manera lliure als patis de l’escola.

L’equip de monitors del servei de menjador és propi de l’escola.

Cada monitor/a té cura d’un grup d’alumnes i vetlla per al seu bon funcionament:

• Atenent i servint als alumnes, taula per taula, de manera individualitzada.
  • Vetllant i compartint l’estona de lleure i de descans.
  • Acompanyant als alumnes a l’aula per preparar-los, de manera relaxada, per iniciar les classes.
  • Traspassant qualsevol informació cap al responsable de menjadors i docents.

Les quantitats de menjar estan establertes per l’Estratègia NAOS, i són les adequades i equilibrades dietèticament a cada edat. Els alumnes poden repetir sempre i quan s’hagin acabat la ració.

CONTACTA

mataro.menjador@escolapia.cat